مایکروسافتنظارت،امنیت،مانیتورینگوبلاگ

Web Help Desk (سامانه درخواست خدمات)

WHD پایدارشبکه Web Help Desk

درخواست خدمات(Web Help Desk)

سرویس Web Help Desk از جمله سرویسهای زیرمجموعه شرکت پرقدرت SolarWinds میباشد که

توسط تیم پایدارشبکه فارسی سازی شده است.

کاربرد:

این نرم افزار میتواند در شرکت ها و سازمان ها برای مدیریت بهتر درخواست های کاربران و

همچنین در راستای پاسخ دهی به درخواستهای مشتریان خارج از سازمان و همچنین پاسخگویی

مناسب و به موقع از سمت تیم پشتیبانی بسیار کاربردی باشد.

مزایا:

این نرم افزار تحت وب کار میکند و میتوانید از هر جای شبکه و حتی از طریق اینترنت به آن دسترسی داشته باشید.

دارای قابلیت اجرا برروی موبایل و تبلت بوده و با اندازه صفحه آنها مطابقت پیدا میکند.

با این نرم افزار به سادگی میتوانید درخواست های کاربران را مشاهده و در زمان معین به آنها رسیدگی کنید.

این امکان وجود دارد که اعضای تیم پشتیبانی بتوانند فرآیند حل مشکل را در نرم افزار مستند سازی کنند تا برای مشکلات بعدی بتوان ازآنها استفاده کرد.

کاربران به سادگی میتوانند در خواست های خود را به وسیله تیکت برای تیم پشتیبانی ارسال کنند و مدیر پشتیانی نیز میتواند در خواست ها را مدیریت کند.

خدمات پایدارشبکه:

پایدارشبکه  آماده ارائه خدمات مرتبط با این سرویس در تهران و سطح کشور از جمله موارد زیر میباشد:

۱-نصب و راه اندازی اولیه

۲-فارسی سازی کامل سرویس

۳-آموزش کامل کاربرد سرویس سمت کارشناسان و کاربران

۴-انجام تنظیمات کامل سرویس جهت استفاده سازمانها

پشتیبانی:

درصورت بروز هرگونه ایراد در فارسی ساز و یا نیاز به تغییرات و آموزش بیشتر و یا نیاز به پشتیبانی مدت دار

پایدار شبکه کلیه خدمات پشتیبانی فوق را به کارفرما ارائه خواهد کرد.پشتیبانی تحت پوشش شرکت ما

بصورت موردی،ماهیانه و سالیانه خواهد بود که به درخواست کارفرما و سرویسهای تحت پشتیبانی هزینه موارد

مورد نظر برآورد و در قالب قرارداد اعلام خواهد شد.

جهت سفارش فارسی ساز به بخش درخواست خدمات مراجعه فرمایید.

صفحه اینستاگرام

کانال آپارات

2 دیدگاه در “Web Help Desk (سامانه درخواست خدمات)

پاسخ دهید